Senin, 23 November 2015

Semula jadi, Home Pemulihan Biasa Boleh Lakukan Jauh Lebih Baik Daripada Antibiotik

Semula jadi, Home Pemulihan Biasa Boleh Lakukan Jauh Lebih Baik Daripada Antibiotik

Memang tidak dinafikan, beberapa remedi rumah semula jadi dan biasa boleh lakukan jauh lebih baik daripada antibiotik. Jika anda tidak tahu apa-apa yang berbeza, anda boleh dimaafkan untuk berasa bahawa antibiotik adalah perkara yang terbaik sejak roti, kerana ia adalah. Tetapi mereka datang pada harga.

Antibiotik memusnahkan flora baik, flora usus terutamanya baik. Dan ini boleh menyebabkan pelbagai masalah lagi. Walaupun antibiotik boleh muncul untuk menyelesaikan masalah ini, semua mereka benar-benar adalah untuk merawat kesan, bukan punca masalah. Puncanya masih tidak berubah, jadi boleh muncul semula pada masa akan datang. Kursus berulang antibiotik tidak umum, sebagai hasilnya.

Apa lagi yang boleh didapati? Apakah rawatan anda boleh menggunakan yang merawat punca dan tidak main-main dengan semua flora badan yang baik anda?

Biar saya berjalan anda melalui senario baru-baru ini saya alami. Saya perhatikan kucing muda saya menghadapi kesukaran membuang air kecil. Dia sentiasa dalam dulang sampah beliau, telah meluangkan masa mencangkung dan tidak mengeluarkan apa-apa air kencing. Saya palpated perut dan dapat merasakan bahawa pundi kencing adalah kosong, jadi walaupun dia mempunyai masalah saluran kencing, ia tidak segera segera.

Saya cuba beberapa ubat-ubat homeopati yang berbeza kepada-Nya, yang mempunyai kesan yang sedikit atau tiada langsung. Kemudian, pada suatu pagi saya melihat sejumlah kecil air kencing di dalam bilik mandi. Ia mempunyai darah di dalamnya.

Ini adalah kunci kepada rawatan penyembuhan beliau. Sehingga ketika itu, saya mempunyai sedikit untuk pergi. Sekarang saya mempunyai sesuatu yang bermakna untuk rawatan. Saya memberinya ubat homeopati, sesuatu yang dalam semua homeopati rumah menetapkan kit yang baik. Mana-mana orang awam boleh berjaya dirawat masalah ini. Satu-satunya perkara yang mungkin telah berhenti seseorang itu mereka tidak mahu membiarkan kucing mereka menderita.

Walau bagaimanapun, kucing saya mengalami lebih kurang daripada dia tidak akan melakukannya jika saya panik dan bergegas beliau untuk melihat seorang doktor haiwan, yang akan meletakkan beliau pada antibiotik.

Homeopati hanya akan berfungsi apabila anda telah memilih rawatan yang betul. Ubat yang salah akan mempunyai kesan, tetapi tidak ia akan melakukan apa-apa kemudaratan. Jadi ubat awal adalah tidak betul. Tetapi apabila saya mempunyai beberapa gejala sebenar untuk bekerja dengan, maka rawatan adalah jelas dan penyembuhan.

Rawatan homeopati berfungsi dengan menangani punca masalah ini. Dengan menangani punca, masalah itu tidak akan berulang. Kerja-kerja homeopati dengan menyokong usaha terbaik tubuh untuk memulihkan dirinya sendiri, jadi tidak ada kerosakan akan menyebabkan, kesan jadi sebelah, tiada masalah yang perlu dibongkar pada masa akan datang.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar