Senin, 23 November 2015

Kebenaran Mengenai Kesihatan Anda Hilang?

Kebenaran Mengenai Kesihatan Anda Hilang?

Seperti Untuk Menjadi Sihat Tetapi Tidak Boleh Cari Apa yang sedang berlaku?

Adakah anda tahu apa yang anda mungkin tidak tahu? Berapa ramai orang pergi ke doktor tempatan mereka hanya untuk mengetahui bahawa nasihat perubatan tradisional yang tidak benar-benar menyembuhkan keadaan pesakit. Berapa kali anda telah ditetapkan ubat yang membantu hanya sementara? Pernahkah anda mendapat tahu baru-baru ini bahawa keadaan anda semakin teruk atau yang anda telah membangunkan komplikasi lanjut?

Kami digunakan untuk berfikir bahawa pergi ke doktor akan memberikan kita kelegaan cepat dan rawatan mudah. Berapa kerap kita mencadangkan bahawa masalah kesihatan kecil boleh mempunyai akar ia yang mendalam di dalam badan kita? Ramai orang tidak sedar bahawa mungkin ada hubungan antara ruam kulit dan migrain mereka, antara sistem penghadaman mereka dan jangkitan yis. Satu jumlah yang besar penyelidikan baru-baru ini menunjukkan bahawa ramai orang boleh mendapat manfaat daripada memahami hubungan antara gaya hidup, tabiat pemakanan mereka dan kesihatan mereka.

Mengapa anda perlu mempunyai pengetahuan asas tentang apa jangkitan yis dan bagaimana anda boleh mendapat manfaat daripada menyesuaikan rutin harian anda hanya sedikit kecil? Mari kita lihat jika anda pernah berfikir tentang ... kandidiasis atau seriawan atau jangkitan yis adalah jangkitan kulat. Candida albicans adalah yang paling biasa. Wanita, Lelaki dan Kanak-kanak juga boleh dipengaruhi oleh kandidiasis Gejala jangkitan faraj atau vulva adalah gatal-gatal yang teruk, terbakar, kesakitan, kegatalan, dan kampung menunaikan keju seperti yang putih atau putih-kelabu.

Tanda-tanda jangkitan kemaluan lelaki termasuk kudis merah setengah-setengah berhampiran kepala zakar atau pada kulup, gatal-gatal yang teruk, atau perasaan terbakar. Walau bagaimanapun, tidak mempunyai gejala sama sekali adalah perkara biasa. Kanak-kanak, kebanyakannya berusia antara tiga hingga sembilan tahun antara, boleh dipengaruhi oleh kronik jangkitan yis mulut. Biasanya ia boleh dilihat di sekeliling mulut sebagai tompok putih.

Apabila sistem imun anda mendapat tidak seimbang - melalui penggunaan antibiotik, pil kawalan kelahiran atau diet yang tidak betul - sel-sel candida berkembang dengan pesat. Secara tradisinya Kandidiasis dirawat dengan ubat anti-kulat seperti Clotrimazole topikal, nystatin topikal, fluconazole dan ketoconazole topikal. Oh, Ya, Semua orang tahu tentang itu! Ia bukan saya! Apa yang anda Waisting masa saya untuk?

Ok, Lihat, Jika anda pernah mendengar tentang perkara ini ...

Penumbuhan yg terlalu cepat yis boleh memberi kesan kepada

-The kulit (jerawat, gatal-gatal, ruam lampin, kaki makan air, gatal Jock, jangkitan kuku),

-mouth (seriawan mulut),

saluran -digestive (kembung, cirit-birit, sembelit, masalah pencernaan, urethritis, cystitis, intoleransi kimia untuk makanan),

-vagina (vaginitis, gangguan haid, nafsu dan mati pucuk, ketegangan prahaid menurun)

-Ia Juga boleh dikaitkan dengan kebimbangan, kemurungan, keletihan yang kronik, sakit kepala dan migrain, resdung hidung, asma, multiple sclerosis, dan sakit otot, gangguan memori jangka pendek dan penumpuan.

Tahukah anda Candida albicans boleh membangunkan rintangan kepada ubat-ubatan yang sering digunakan untuk merawat kandidiasis. Walaupun jangkitan berulang mungkin boleh dirawat dengan ubat-ubatan lain anti-kulat, rintangan kepada ubat-ubatan alternatif juga boleh berkembang. Hubungan antara penumbuhan yg terlalu cepat yis dan syarat-syarat yang dinyatakan di atas telah menyedari secara terbuka dalam 1980-an. Kecuali kajian pemakanan seluruh jangkitan saluran kencing perubatan tradisional tidak menggunakan sebahagian besar daripada kajian ini. Akibatnya, banyak orang masih tidak mengetahui tentang maklumat ini.

Untuk mengetahui lebih lanjut pergi ke http://www.yeastinfectionsnaturaltreatment.com

Tidak ada komentar:

Posting Komentar